Sitter i skolan!

Sitter nu i skolan o hinner med ett snabbt inlägg innan det är dax för lektion!
Börjar halv nio idag o slutar redan 11! Kan de bli bättre? haha
o så e de endast data idag!
Har ju klarat av Data A o halva DataB snart!

Sen ska jag snabbt in om Ica o handla lite inför kvällen, sen hem o hämta prinsen o vidare hem o städa!
Ikväll kommer Henric o Sofie, Andreas o Louise o lille Hampus på middag! Då bjuds det på Flygande Jacob o någon god efterrätt!
Kanske lite spelande oxå!
Va ju där förra helgen o hade de supertrevligt med god mat o spel! =)

Sen imorgon blir det Törringe för hela slanten!
Macke va inte så värst sugen igår när vi snacka om det, men i värsta fall får jag ju åka ner själv!
Jag är taggad!
hehe!!

Är så stolt över mig själv, över att jag tagit tag i min träning!
Denna veckans träning har bestått av!
Måndag: PowerBox 70 min
Tisdag: Vila (jobb)
Onsdag: PowerWalk 50 min
Torsdag: Spinning o Styrketräning 90 min
O Så här ser helgen ut!
Fredag: PowerWalk 45-60 min
Lördag: PW 60 min eventuellt spinning 60 min istället
Söndag: Vila

Å de e så skönt att röra på sig! =)
Idag har jag lite ont i röven efter spinningen, dom cyklarna har så osköna sadlar!
Får köpa en sån gelegrej man lägger på, för lite smärta i sittbenen hindrar mig inte i första taget!!

Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback