Torsdag!

Då va de Torsdag, alltså FREDAG imorgon, o heelg!!
Idag går jag i skolan tills 13.30, hämta lillen 14.00! Så roligt att hämta honom, han blir ju så glad när man kommer in i lokalerna! Han hör sin mamma o skiner som en sol! Kan det bli bättre?

Imorgon är det som sagt Fredag, då går jag till 11 o hämtar Melvin 12!
Sen bär det av mor XXXLutz, har aldrig varit där, men har hört rätt så mycket bra om de!
Ska inte handla något, men känner att jag behöver en liten utflykt =)

I helgen har vi bara planer på Fredag!
Då ska vi på kalas till Nathalie, Viktoria, Karoline och Alexander!
Alla paket inhandlade! Check!

På Lördag ska jag nog hitta på något med päronen på dagen!
Får se vad som hittar på för förslag!!
Macke har blivit medbjuden på jakt o ska vara iväg hela dagen!
På kvällen har vi inget inbokat!
O på Söndag börjar babysimsterminen igen!
Så då ska vi bada o plaska!
Melvin älskar det!!

Har lagt in bilderna från Andys, men ligger på datan hemma!!=)

Melvins första badbyxor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback