träning!

Idag har jag varit på gymmet här i Hörby o pratat med dom!
På fredag ska jag dit igen o lösa träningskort o boka in tid med personlig tränare!
Jag gick ner mycket i höstas o är väl rätt så nöjd med vikten!
Men att bara gå ner i vikt o inte träna är inte så bra!!
Jag känner att min kropp behöver tränas upp! Har inte tränat styrka o kondition sen innan jag blev gravid med Melvin, vilket betyder att jag har noll kondis o styrka!
Så nu ska de bli andra bananer!!
Någon som vill hänga med o vara träningskompis så bara säg till!
Träning kan man aldrig få för mycket av!
O dessutom va de hyffsade priser där=) O de gillas starkt!
O så har man friskvård från jobbet, så där försvinner ju mer av priset!
Ja Tack!

Just nu sitter jag i skolan efter nattens jobb!
Fick sova bra inatt så jag är på hugget!
Börjar 9.20!
Har varit så skönt att gå hemma i över tre veckor, men de e faktiskt skönt att komma igång o få in sina rutiner igen!!
O nu är jag på sista terminen!
När denna är slut har jag förhoppningsvis fått ett jobb 75%-100% på ett kontor med ekonomi/administration!
O efter 6 månader (provanställning) -> Fast jobb!
O sen får vi bannemig producera lite fler ungar ;o) haha!
Så ser min planering ut, nu får vi bara hoppas att den går vägen också!

Jag glömde att blogga om Andy´s lekland igår, men har inga bilder här i skolan så kan inte lägga in dom! Får se om jag kommer ihåg det när jag kommer hem!

Till helgen hade jag tänkt att hela familjen skulle på en liten utflykt, men Macke skulle nog jaga på Lördag så då blir det ju inte!=(
Så får väl bli nästa helg igen!
O nästa helg igen blir det nog tjejmiddag hos mig! =)
Nu på Fredag ska vi på kalas x4!

Nej nu ska jag surfa runder lite innan lektionen börjar!


Denna bilden la jag ut för exakt ett år sedan i ett Dagens Outfit inlägg! (12-jan-2010)
Så liten han vä där! Min lille prins börjar bli stor! ♥


Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

jaså, va tråkigt. det var ett tag sedan mellevar så liten... går verkligen snabbt.

Postat av: Anonym

Vi kan kanske gör kan utflykt tillsammans på lördag?

2011-01-12 @ 11:07:59
Postat av: Catharina

Glömde skiva att det var jag:)

2011-01-12 @ 11:08:44
Postat av: Ida o Melvin

Mamma, vi kan väl höras närme helgen?? =)

2011-01-12 @ 12:47:19
URL: http://idachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback