Dålig!

Ja, jag vet, jag är dålig på att blogga!
Men de händer så mycket, jag finner inte den tid det ibland tar att blogga!
Men nu vilar gossen o jag har gjort mina "sysslor", så då hinner jag slänga in ett snabbt inlägg!

Ja som sagt i förra inlägget har vi köpt en ny tv, den gamla gick sönder, annars hade vi aldrig bytat, så vi ska göra om badrum o måla hela stället här så va detta inte något bra ekonomiskt läge=(
Va precis inne o titta på skatteverkets hemsida!
Blev väl en hyffsad summa att få tillbaka!
Hade gärna velat ha mer, men vem vill inte det?

Idag så hålls det ett Tupperware party här hos mig!
Vi bli 11 fika sugna damer=) + Macke o Melvin såklart=)

Snart kommer min fina fd sambo o äter middag med oss, hon ska självklart vara med på partyt sen oxå!!

Nej nu vakna lillen igen! Nu blir de myyys innan folket kommer=)

Slänger in en nyårsbild på Melvin ♥


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback