Hem o Vill Mässan!

Ja visst, de va ju trädgård oxå, men jag kan inte gå där o veta vad jag vill ha till vår o sommar, så där strosade jag mest igenom snabbt, på hem o villa sidan så kollade jag lite badrumsdetaljer o sånt kul!
Och så kollade jag självklart in Matte! Ja ni vet Snickar-Matte från Bygglov! NAJS ;o)
Har för övrigt skickat in ansökan till ByggLov, ska se om dom vill göra ovanvåning och altan till oss!
Troligtvis inte, för den turen har man ju inte!!
Menmen man kan ju alltid hålla tummarna!

Så nu är det tre saker jag håller tummarna för

1. Jag har sökt ett jobb som verkar kul (jag söker även om de ser lovande ut med andra jobbet, man vet aldrig hur de kan ända)

2. Skickat in ansäkan till ByggLov o Äntligen Hemma (slängde iväg en ansökan till dom oxå)

3. Tävlar om ny inredning till badrummet=) Man kan ju alltid hoppas!!

Tänkte skriva vad jag ska göra fre-Sön!

Imorgon blir de skola 8-30-11, sen ska jag snabbt köra o sola innan lillen ska hämtas efter lunch!
Sen har vi nog inga planer på kvällen!
Lördag blir de TÖRRINGE=)
Söndag babysim!

Skriver mer i helgen tror jag, ska ta hand om min lille gosse som inte e riktigt kry nu!!



HAHA !
Fast tycker inte killar ska ha långt hår! Snyggare med kort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback