Dax!

Känns som om att det är dax att uppdatera lite, har en stund över innan Melvin ska hämtas på dagis, så nu kör vi!
Bli väl mest bilder på allt vi hittat på!! =)



Melvin trillade in i en carrier (traktorredskap) och fick ett stort sår i pannan, pannan sprack lite helt enkelt!
Så in på sjukan denna mysiga Söndag o tejpa pannan på honom! Idag är där ett ärr som vi hoppas försvinner med tiden, men vad gör egentligen ett ärr, när han mår bra i övrigt?




Mackes födelsedag skulle firas, här får han presenter från mig o Melvin! =)
En grill, redskapsvägg till garaget o krokar till det!




Vi överraskade vår chef (sen julklapp) med att ta ut henne på Big Bowl för att äta medelhavsbuffé, bowla o dansa! Här är jag o världens bästa chef=)




Jag på dansgolvet!





Det blev helt plötsligt Valborg, den firades här hemma med goa vänner, vi startade här med förrätt i solen, grillat och sen körde vi mot Lyby där bålet var, sen hem o äta efterrätt, toppen mysig kväll=)



"The gang"

Nu ska jag köra o hämta lillen på dagis!
När han vilar ska jag se om jag kan slänga in lite fler bilder, de har ju hänt en del sedan jag bloggade sist! Men tiden räcker inte till helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: louise - kvinnlig målare och mamma till Hampus

ja det var verkligen på tiden med lite info...=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback