I skolan!

Sitter just nu i skolan o har rast!
Har precis skrivit prov i Affärsjuridik, så nu är de avklarat!
Gjorde en redovisning igår med!
Det provet jag gjorde idag va förhoppningsvis det sista på denna utbildningen!
Ska bli så skönt nu när det e klart!
Då har man gått 1 år i skolan, eller inte riktigt 1 år, utan 2 terminer!
Men ack så bra=)

Igår var jag en sväng hos min farmor på sjukhuset!!
Idag är det dax för möte (vårdplanering)! Jag går ju i skolan o kan inte medverka, vilket jag faktiskt gärna gjort!
Förhoppningsvis går mötet bra, de pågår just nu!
Hoppas hon kan komma till boende i Hörby, där hon kan bo fram tills hon är pigg nog att åka hem!


Bild på Farmor när hon håller Melvin som är ca 1 månad!


Generationsbild!

Jag blir så glad när jag ser sådana här bilder, jag har lyckats att gå ner alla kilo!
Här på bilden va jag plöfsig o mullig i mina ögon!
Alla ser vi olika på oss själva!
Nu är jag nöjd med min kropp, nu ska den bara tränas i trim!

Hej hopp! Nu e de lunch!!


Kommentarer
Postat av: Emms

Hoppas mötet gick bra :) ja om man ser på bilden och på dig nu ser man stor skillnad :) du är duktig gumman! :) pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback