Då va hallmöblerna målade! För er som inte...

foto0783 (MMS)

Då va hallmöblerna målade! För er som inte vet så va dessa möblerna mörk bruna innan! Nu e dom antik vita o jag e så nöjd:) och en sak till e ju oxå klart.. Badrummet:) eller okej där e lite (läs mycke) fix kvar! Lite uttag som ska sättas fast o annat smått o gott:) jag har ingen större lust att blogg längre! Så därför de inte kommer in så många inlägg nuförtiden! Jag hittar helt enkelt inte tiden att uppdatera längre! Men jag kommer inte ta bort den. För helt plötsligt så får jag väl tid att blogg igen! Men inte just nu! Så ligger de i alla fall till! Hejsan Hoppsan!


Kommentarer
Postat av: Diana

Skit fint!!! :)



Du får inte sluta blogga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback