En mysig höst dag förra helgen! Vi va ute ...

foto0788 (MMS)

En mysig höst dag förra helgen! Vi va ute hela dagen o fixa o dona! O grilla hamburgare o korv till lunch. Mys med familjen på hög nivå! Melvin älskar att vara ute o leka! Denna helgen e de mindre mysigt! För just nu sitter jag på jobb o vill att klockan blir 11 imorgon så jag kan få köra hem till Västerstad igen! Börjar få panik på att jobba helg! Pengarna är knappt värt de längre. Eller jag har egentligen inte något större problem med att jobba helg! Men hade känts bättre med var tredje helg o kortare pass! Men de verkar som jag e fast här! Ingen annan vill ha mig! Alla tror inte på medium men jag tycker de e rätt intressant o häftigt! O två olika säger att jag inte kommer få något nytt innan jag får mitt andra namn. Men jag ska gå emot dom tänkte jag! För de e ju så att får jag barn o går mamma ledig måste jag ju utgå från att jag kommer att gå tillbaka ! O ja de känns ju så där kan man säg! Man har ju fått en himla nytta av sin nya utbildning :'( så e de väl. Ingen som sagt att livet skulle vara lätt att leva!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vännen, de kommer lösa sig när du minst anar de. Jag tror de iaf. Brukar va så. Planer på bebis snart ?! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback