Wow!

Jag sitter vid datorn, de händer inte så ofta!
Så nu tänkte jag att jag kan slänga in lite text och några bilder!
Satte mig här för att tömma kameran!
Där har varit så många bilder så jag Har använt min mobil o fotat med nu ett tag!
Roligt att lägga i dom nu, många bilder från i somras då de va bröllop, rivning i badrum och en massa annat!



Så fina ni va =)



Melvins tårta som han bjöd på när han fyllde 2 år=)


De tar en himla tid för migatt lägga in bilder, så de skiter jag i just nu!! =)

Jag är ledig idag, skönt! Denna och nästa vecka är "bra" jobbveckor!
Mitt schema ser ut såhär!
Mån: 9-11. 26 timmar
Tis: -11
Ons: ledig
Tors: ledig
Fre: 17-11
Lör: -11
Sön: 9-11 26 timmar
Mån: -11
Tis: 11-33 (personalmöte)
Ons: ledig
Tors: ledig
Fre: 9-17
Lör: ledig
Sön: ledig

Så jag e ledig väldigt mycke, jag räknar de dagar jag jobbar till 11 som ledigt oxå faktiskt, för så har jag hela dagen orörd!!

Idag har min far varit här o vi har varit i Hörby o hälsat på min farmor! Sen gjorde vi lite andra ärenden oxå! Vi skulle egentligen sätta upp ytterbelysningen idag! Men ville inte de i o med att de regnade! Inte så kul o hålla på med elen då=) Så de får jag o Macke göra på Lördag!!
Jag har gjort en liten to do list som ska vara klar innan Tisdag då vi ska ha gäster! Men de e inte för att vi ska ha gäster som de SKA vara jklart uten mest för att ha lite mål=)

Imorgon ska jag ner o handla de sista elgrejorna till badrummet, så imorgon ska de kopplas o fixas här! O om ni undrar så fixar jag allt såny själv, de e ju inte så svåra grejor=) Bara uttag o lampknappar o dimmer!! Så de går galant!!

Ikväll ska jag iväg till en vän o äta middag o snacka skit <3
Så då blir det FF här hemma!! som min man brukar säga ;o)

Ha de kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback