J*vla väder!!

Brukar inte klaga på vädret, för de hjälper ju inte!! Men idag e jag så grymt trött på regn o blåst!! Hellre världens snöstorm!! Jaha nog om de!

Idag har vi inga planer på vad vi ska göra!! Macke kör betor idag!! De enda som står på schemat e att handla hem lite mat! Kyl o frys gapar tomt!

Idag fyller Alexandra 26 och Maria (svägerska) 32!! Så idag blir de nog att åka ner till Svedala o gratta Alex! Imorgon blir de kalas för Mia!! Sen e de helt plötsligt lördag! O då har vi inga planer!! Men på söndag ska jag o Macke på bio i Lund!! Redan kl 15 på dagen! Har aldrig varit på bio mitt på dagen! De ska bli mysigt :) nej nu ska jag hänga lite tvätt, den eviga sysslan ;)

Har full fräs på kaminen idag iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback